zondag 5 oktober 2008

De eerste dagen zitten erop!!!!

Hoi allemaal!

De eerste drie dagen van juf Els in de Nijntjesklas zitten er weeral op se... Maandagmorgen kreeg ik telefoon van de "personeelschef", met het superleuke nieuws dat juf Katrien loopbaanonderbreking neemt vanaf 1 oktober! En zodus mocht ik opdraven om haar te komen vervangen. Echt superleuk... zo'n peuterklasje voor de rest van het jaar!!
Voorlopig zijn er nog maar 7 peuters te vinden in de Nijntjesklas, maar daar komen er nog wel bij!

Omdat ik het bijzonder leuk vind om iedereen op de hoogte te houden van wat er in ons klasje gebeurt, heb ik er werk van gemaakt om een blogje online te zetten. Ik doe mijn best om zeker 3 keer in de week dit blogje aan te vullen! Iedere dag zal misschien wat veel van het goede zijn...

Hier volgt ons eerste verslagje, van de eerste 3 dagen:
Omdat de peutertjes allemaal met hun neus voor de raam zitten als het regent, hebben we deze drie dagen rond de regen gewerkt!
We schilderen een grote, grijze regenwolk met watten en stempelden er de nodige regendruppels onder. En we maakten samen een supermooie paraplu!

Foto's volgen van zodra ik heb gevonden hoe dit werkt...

Lieve groetjes,
juf Els

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Juf Els,

de papa en mama van Victor vinden dit een reuzeleuke blog! Wij vinden dit een superinitiatief! Zo blijven wij toch ook een beetje op de hoogte! Want vertellen doen onze kapoenen immers nog niet zo veel! Groetjes, heidi en Peter

OPA & OMA zei

He Juf

Wij zijn de Opa en Oma van Lisa.
Leuk dat wij ook op deze manier die klasmomenten kunnen mee beleven.

Kei leuk idee

Anoniem zei

Juf Els en lieve kapoenen,

ik ben blij om te zien dat het daar zo leuk is in de klas. Ik mis mijn peutertjes wel een beetje. Geef ze allemaal maar een dikke knuffel en ik spring nog wel eens binnen.

Nog veel plezier
juf Katrien